Wednesday, November 10, 2010

Siapa Nurazzah8?

OK...tiba masanya saya umumkan pemenang "GA Nurazzah8 Manalah Pulak ni..?"

Tetapi sebelum itu mesti anda semua hendak tahu kenapa saya pilih angka 8 kan? 
semua peserta ini telah menjawab dengan betul ...iaitu kerana saya mempunyai anak seramai 8 orang...ini dia anak-anak buah hati saya...my "Eight is Enough"
3 puteri dan 5 putera

opppss..sebelum itu saya senaraikan dulu peserta-pesertanya bersama buku pilihan mereka...
(bolehlah kan , since tak ramai yg masuk (16 orang sahaja....ALhamdulillah ada jugak yang masuk)

(apa-apa buku pun boleh asal jangan buku karya dia sendiri!! haaa..you all jangan tak tahu EM ni seorang penulis juga...dia dah ada beberapa buah buku yang saya pun dah beli, tak percaya pergilah jenguk blog dia.... terharu sangat seorang penulis sanggup join GA saya..)5. Nur Qistina -  Dalam Mihrab Cinta
4. Kak Anie -novel Ramli Awang Musyid atau Abdul Latip Talip
3. Rohaniah - As I Was Passing 
2. Ina Bangi - Hamka/La Tahzan 
1. Syuhada - Kisah Cinta Yusuf & Zulaikha
 ok...saya nak suruh anak bongsu saya buat undian... jika sesebuah buku itu telah di pilih oleh pemenang terdahulu, saya akan gantikan dengan buku yang lain...

...

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas