Friday, June 26, 2015

GEMPAR!! Angelina Jolie,Rihanna,Justin Bieber Ditahan Oleh Polis Indonesia


Beberapa selebriti terkenal Hollywood yang sedang bercuti di Indonesia di tahan oleh pihak berkuasa Indonesia atas berbagai kesalahan yang bertentangan dengan undang-undang negara itu. Antara selebriti yang ditahan oleh pihak berkuasa negara tersebut ialah Angelina Jolie, Salma Hayek, Rihanna, Kim Kardashian, Paris Hilton, Miley Cyrus, Justin Bieber dan rakan artis lain.
Namun semua ini hanyalah rekaan semata-mata di mana jurugambar dan ilustrator terkenal negara itu, Agan Harahap menyunting gambar beberapa selebriti terkenal Hollywood di tahan oleh pihak polis Indonesia dengan menggunakan perisian Photoshop.  Imej sebenar untuk projek terbaru Agan yang bertajuk “Justice For All” ini ialah rakyat Indonesia yang terlibat dalam kesalahan jenayah dan undang-undang di negara tersebut. Bagi membuatkan ianya lebih menarik dan kreatif, Agan telah menggantikan imej rakyat biasa dengan selebriti terkenal Hollywood.
Imej yang dihasilkan oleh Afgan ini menjadi viral di internet dan mesej utama yang ingin di sampaikan oleh Agan ini ialah jangan mudah serta cepat terpedaya dengan berita atau kandungan yang terdapat dalam internet kerana semua benda yang mustahil boleh dilakukan pada zaman era teknologi ini. Anda boleh lihat hasil kerja kreatif Agan di sini.
Berikut ialah hasil kerja kreatif Agan:
Paris Hilton and Miley Cyrus
Angelina Jolie
Justin Bieber
Rihanna
Scarlett Johansson dan Kim Kardashian
Mike Tyson
Salma Hayek
Gordon Ramsay
Terry Richardson
Paris Hilton

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas