Friday, June 26, 2015

Cerita Sebenar Adira Dan Shahrul Nasrun Putus Tunang Dan Apa Kaitan Elizabeth Tan Dalam Konfliks Ini???


Penyanyi Elizabeth Tan tampil membuat pendedahan bahawa Shahrul Nasrun (tunang Adira) yang memulakan langkah untuk mendekatinya.

Dia yang kecewa apabila didakwa sebagai punca terputusnya tali pertunangan antara penyanyi Adira dan Shahrul Nasrun menjelaskan perkara sebenar yang berlaku.

Pelantun lagu Knock Knock itu memberitahu Shahrul mula mendekatinya ketika bekerjasama dalam satu pengambaran klip video.

“Masa saya mula-mula mengenali Shahrul, saya memang tak tahu dia sudah bertunang malah daripada cara dia sendiri dari awal pun memang dia nak mengorat.

“If ada orang nak salahkan saya, saya ada bukti yang dia flirt dengan saya and I’m not flirting back”. katanya seperti yang dilapor Rotikaya.

Malah Elizabeth akui dia hanya mengetahui tentang status Shahrul apabila diberitahu oleh salah seorang jurusolek yang bertugas.

“Saya dapat tahu dia sudah bertunang pun dari salah seorang jurusolek. Bila saya tahu situasi yang dia sudah bertunang dan nasihatkan demi kebaikan.

“Shahrul pernah kata – girlfriend je pun (merujuk kepada Adira). Jika saya salah, Adira sudah lama akan jumpa dengan saya,” ujarnya lagi.

Dalam pada itu, penyanyi itu juga mengakui berasa sedih dengan perkara tersebut namun pada masa yang sama tidak mampu mengawal apa yang ingin diperkatakan oleh orang lain.

Sumber: Rotikaya.

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas