Friday, May 18, 2012

hari yang superrrr bz!

assalammualaikum..

hari ni ialah hari yang tersangat bz!! rehat pun tak balik..boleh dikatakan sejarah la hari jumaat saya tak rehat.. selalunya kul 12 je dah start keta balik umah,takpun ronda-ronda kota raya!

hari ni kerja sangat banyak sampaikan saya minta tolong kakak opis yang merangkap BOS saya, yang grednya lebih tinggi dari saya tolong gantikan saya pergi melawat tapak yang sangat bermasalah!!!

BOLEH GITU?????

saya??? saya tak dapat gi sebab saya ada meeting terkejut tergempaq!!

catat rekot kot.. saya yang bawahan ni minta tolong orang atasan buat kerja..

nasib baik la kakak tu baik hati. walaupun kerja dia pun super bz, dia pi juga tolong saya yang kerdil ni..

tq kak nisah.. ALLAH je dapat membalas jasa baikmu..
















otak saya sangat letih..

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas