Monday, June 11, 2012

zaman paling best -poli-


assalammualaikum

internet laju + tak mengantuk = rajin la nk upload pic kan..

Ok, bagi saya zaman yang paling best ialah zaman belajar kat poli. 
Maybe zaman tu jadi best sebab jumpa kawan-kawan yang best! 
Dalam kelas tu saya sorang je 'gadis' dari PERLIS!
Kebanyakan 'gadis' dari Pulau Pinang @ anak mummy! 
Dari Kedah pun ada gak.
Semua dari utara, sama je bunyi Q kami 

:)

Saya ada banyak gambar2 yang saya sayang sangat, nak upload pun kena tapis, kebanyakan diantara kami sekarang ni bertudung, so tak manis la kalau upload gambar2 lama yg xbertudung kan..

:)






kami serumah.

  
time rumah terbuka hari raya rumah sewa kami

time program anak angkat.








ada yang tak sambung belajar, takat diploma je..termasuk la saya! ada yang sambung ijazah, ada yang dah dapat master! 
semua dah kawen!
walau siapa pun kami, asas kami tetap sama budak POLI-DKA

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas