Friday, June 22, 2012

Karenah si kembar..

nampak tak ada 2 karung ? means uri berbeza

Ada yang bertanya senang ker menjaga anak kembar ? ada keturunan kembar ker, dan ada gak ingat aku amik pil kesuburan. Sebenor nyer aku sendiri pun tak percaya bila doktor sendiri sahkan aku mengandung kembar tak silap masa tu kandungan baru 2 bulan.. * berlinang airmata doktor umi, cos dia tau ttg yasmin damia* sob..sob..

hoho.. waktu siang bom meletop kt sblh pun adam xkan sedar punya !

Banyak beza kandungan biasa dengan kembar , kira kali  ni terasa mengah yg amat dan size prot plak berganda besor. Dan lebih-lebih lagi faktor usia yang kian matang :) so bermacam penyakit yg aku dapat dalam tempoh mengandung kan si kembar bertuah ni.  Cer pasal penjagaan ??? memang kelam kabut skit cos si kembar ni mcm dah berpakat gamak nyer, bila sorang menangis, yg sorang lagi konfem sama2 nangis.

si rara pong sama mcm abg dia...

Bab menyusu aku tak reti nak bagi serentak * ada diajar masa di wad dan di klinik* tapi aku tak praktikkan pong. Kalau sorang di beri susu badan, sorang lagi terpaksa lah di suap ngan susu botol dulu asalkan mulot diam hehe.. baru dua orang kan,  kalau dapat kembar 3 atau 4 mau aku pengsannn ! Usia si kembar skang 3 bulan tapi ada citer yang buat aku kembali trauma apabila Izzara masuk wad pada hari ke 45.. nanti aku citer dalam entri akan datang k..


p/s: baru tau bila baby kuat nyusu badan, mak nyer kelaparan sokmo :)

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas