Tuesday, September 20, 2011

Salam Sejahtera semua pengunjung blog saya ini...saya mohon maaf kerana sudah lama tidak mengemas kini blog saya ini..kekangan masa dan Vitamin "M" yang semakin besar.... malah selalu juga saya login ke blogger dan buka editor dalam blogger ini untuk menaip sesuatu..tetapi selepas beberapa minit tiada apa yang terhasil... hanya skrin kosong yang saya lihat di hadapan... idea tidak keluar, atau semasa timbul atau dapat  idea ada nak tulis apa,.. ketika itu pula sedang melakukan pekerjaan lain atau tidak duduk di depan laptop ini...
juga kerana saya saya sedang "adjust" kehidupan saya yang tiada bibik lagi... sejak bibik saya berhenti pada bulan April 2011, saya tidak lagi mengambil bibik yang lain sebagai pengganti... ini keputusan yang kami ambil ..kerana anak2 sudah besar, tinggal yang bungsu sahaja darjah 3... juga sudah boleh menguruskan diri sendiri...dengan kerenah pelbagai dgn agensi yang mengambil pekerja asing bekerja sbg pembantu rumah..fee yg perlu di bayar Tersangat MAHAL! (pada pendapat saya lah...) nak kena keluar RM8K - 9K utk bayar kepadan agensi pekerja asing, kemudian kita tak tahu lagi "perangai" pembantu rumah yang baru itu.... di tambah lagi anak2 saya sudah ramai yang bujang2 .... timbul pula masalah "aurat" dan privacy yang perlu dijaga di dalam rumah... hurmm...kami berpendapat lebih baik TIDAK mengambil pembantu rumah yg baru...

Harap pembaca dan pengunjung blog saya tidak akan "lari" atau terus delete blog saya dari bloglist mereka.. kerana tiada update baru... saya akan cuba sedaya upaya mengupdate walaupun sebaris ayat...


No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas