Sunday, August 7, 2011

Nadira Aisyah



Nadira Aisyah ni xde pertalian darah dgn aku, tapi tersangat la sayang kat dia. Dulu masa dia kecil, ibu aku mengasuh dia, so dr umur dia 7 bulan dah start mengasuh, rumah pun dekat je.. so kami memang rapat.

Budak yang sangat petah bercakap, nanti besaq jadi peguam tau Aisyah!!

Satu - satunya budak yang boleh bagi arahan kat adik perempuan aku "KAKAK, AISYAH KATA AISYAH TAK MAU PAKAI BAJU NI! ANGKAT AISYAH, BIAQ AISYAH PILIH SENDIRI!" masa tu umur dia  3 @ 4thn je!!




 Aku     ;     Aisyah, pi tukaq baju. Cakap kat mama, ateh suruh pakai baju baru, ateh nak bawa aisyah pi jalan -  jalan. Pi cepat..
Aisyah     ;     eeeeeeeeeemmmmmmmmm...(diam lama sambil mata tengok atas macam tengah berfikir)
aku     ;     Cepat la.....
Aisyah    ;       Ateh, nak pakai baju baru yang pink ke biru?






 Aku    ;     Aisyah, ateh nak bawa aisyah pi kat tempat baru. Starprade tu orang tak pi dah, kita pi tempat baru. Aisyah mesti tak pi lagi..(dengan penuh yakin aku cakap)
Aisyah     ;       EEEEeeeeeeemmmmm... dia besaq - besaq kan? Bentuk macam masjid? 
aku     ;      Aik, Aisyah tau?
Aisyah      ; Alaaaa....Aisyah dah pi dah, nama dia Giant kan? Bukan best pun!




No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas