Sunday, September 26, 2010

GEMPAR! Anwar Ibrahim Mengaku Anggotai ICG, Organisasi Pro-Israel Zionis



Kalau nak tahu, Anwar sibuk membersihkan diri daripada gelaran agen Yahudi dan anti Israel apabila merancang terperinci memanipulasikan isu serangan Israel terhadap kapal bantuan ke Gaza semata-mata untuk menarik semula sokongan melayu kepada beliau. Strategi ini dikatakan dipersetujui untuk dilakukan dalam mesyuarat Pakatan Rakyat pada malam 1 jun lalu.

Hal ini dapat dilihat apabila Anwar menggunakan media pro pakatan rakyat seperti harakahdaily,TV Selangor dan Malaysiakini untuk memperlihatkan beliau sebagai seorang yang anti Israel dan yahudi.

Ini dapat dilihat daripada laporan harakahdaily dan Malaysiakini yang menghebahkan cerita bahawa sebuah pertubuhan Yahudi B’nai B’rith International’s, The Global Voice of the Jewish Community yang berpengaruh di Amerika meminta negara itu agar menyenaraikan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai musuh Amerika berikutan tindakannya mendedahkan hubungan kerajaan dengan APCO dan Asia Soft di Dewan Rakyat baru-baru ini, mereka dilaporkan oleh "media Anwar" itu sangat kesal dengan kenyataan anti-Sematic yang dikeluarkan oleh Anwar itu.

Selain itu Anwar tiba-tiba menjadi hero apabila menyertai bantahan kepada Israel petang tadi sedangkan 2 demontrasi Pakatan Rakyat sebelum iaitu demo GST dan demo perlaksanaan judi bola sepak tidak dihiraukan langsung oleh Anwar, jenguk pun tak ingin. Perkara ini yang menguatkan hujah yang sememangnya Anwar memilih masa yang tepat iaitu ketika serangan Israel kepada kapal bantuan gaza untuk mencuci dosa beliau sebagai seorang agen yahudi dan meraih sokongan melayu dan bukan kerana semata-mata ikhlas untuk hadir demontrasi.

Tetapi semua usaha Anwar ini ada cacat-celanya apabila beliau terlepas cakap bahawa Apco mengemukakan satu 'aduan rasmi' kepada International Crisis Group (ICG) - sebuah organisasi yang dianggota Anwar - menuduhnya "anti-Yahudi dan anti-Semitic" untuk menjatuhkan imej Anwar.

Perkara ini satu pengakuan ikhlas daripada Anwar yang sememangnya beliau terlibat dengan ICG (International Crisis Group), pertubuhan yang majoritinya dianggotai oleh yahudi dan ada yang pernah menjawat jawatan tertinggi dalam kabinet Israel. Pertubuhan ini juga dibiayai oleh George Soros, yahudi terkenal Amerika. Keanggotaan Anwar dalam ICG juga ditapis supaya sealiran dengan yahudi-yahudi sebelum menganggotai ICG.

Soal Anwar sebagai anti Israel

Kumbang cukup pelik untuk mengucapkan Anwar sebagai anti Israel kerana Anwar telah menandatangai perjanjian Annapolis Summit yang sah-sah mengiktiraf negara Israel dan perkara ini telah menjadi pengetahuan umum dan disiarkan oleh media antarabangsa tetapi Anwar memperbodohkan rakyat Malaysia dengan menafikannya.

Keduanya ialah apabila Anwar Ibrahim menjadi lembaga penasihat kepada Generation Investment Management Group yang jelas-jelas melabur di Israel. Anwar sebagai lembaga penasihat yang dilantik Al Gore langsung tidak menghalang perkara ini berlaku. Ini membawa makna apa? Ertinya Anwar memang bukan seorang yang anti yahudi atau Israel kerana tidak membuat apa-apa apabila perkara ini berlaku di dalam syarikat yang dianggotai beliau.

Selain Generation, Anwar juga terlibat dengan Accountability yang juga ada kaitan dengan Al Gore. Accountability jelas berkerjasama dengan Israel dalam aktiviti-aktivitinya. Takkan Anwar yang anti Israel dan anti yahudi turut rela membiarkan semua ini berlaku di hadapan mata beliau?

Amat jelas apabila Paul Wolfowitz yang diakui Anwar sahabat beliau juga adalah seorang yang yahudi dan mempunyai passport Israel. Jadi apa ingin dikatakan lagi?

Banyak juga jika ingin dirungkai kaitan Anwar dengan Yahudi dan Israel. Anda bolehlah melayari laman web AIDC untuk membaca info-info tersebut.

Anwar tak payahlah berlakon lagi ramai dah tahu anda berpakat dengan yahudi untuk menjatuhkan kerajaan, contoh jelas ialah bagaimana dokumen melibatkan kerajaan Israel boleh jatuh ke tangan beliau jika tidak diberikan sendiri oleh mereka yang bergelar yahudi dan Zionis.

Orang pun dah tahu yang Anwar burukkan APCO kerana diarah Al Gore yang mana APCO pernah terlibat dalam usaha menghalang kerajaan Kanada daripada menandatangani Protokol Kyoto bersama syarikat Exon Mobil dan Talisman Energy, perkara ini merugikan bekas naib presiden Amerika itu kerana kegagalan ini memberi kesan kepada projek perdagangan karbon beliau untuk menindas negara membangun dan miskin. Klik sini.

Sudah jelas lagi bersuluh semua perkara ini. Adakah anda masih menganggap Anwar anti yahudi dan anti Israel?

sumber:kumbang

Pendedahan dan analisis yang jelas mengupas dan membuktikan betapa Anwar ibrahim sesumpah yang cukup pandai berlakon.

Pisau sudah menyedari sejak timbulnya isu APCO,walaupun tidak punyai bukti yang kukuh penglibatan Israel,namun dengan penyelarasan dan garapan skrip yang memanipulasikan fakta.Pihak think tank Anwar sedaya upaya cuba untuk membuang imej pengkhianat dan pro yahudi anutan Anwar berahi.

Sekarang ini jika dilihat dari segi trend kempen yang dimainkan oleh pakatan,mereka cuba mengalihkan isu apabila sebaliknya mendakwa pihak UMNO yang pro yahudi,walhal telah beberapa kali dibuktikan penglibatan Anwar Ibrahim bersama pelobi yahudi yang turut sama bersekongkol membuat plan menakluki Iraq dan Afganistan.

Inilah taktik diversi yang cuba memperbodohkan rakyat, turut sama terpedaya adalah penyokong mereka sendiri. Marilah sama-sama kita menyebarkan bukti penglibatan Anwar bersama kuncu kuncu Yahudi yang sudah lama merancang untuk mengambil alih pucuk pimpinan negara.

Ingatlah permainan politik secara halus cukup mirip apa yang sedang berlaku di Iran, semuanya adalah hasil daripada garapan pihak Mossad dan CIA.

Sumber dari Pisau.Net

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas