Friday, November 9, 2012

10.11.12

Cantikkan tarikh hari ini ... tapi seperti hari-hari lain tarikh itu tidak membawa sebarang maksud yang istimewa ..namun begitu ramai juga bakal pengantin baru yang mengambil tarikh hari ini untuk menjadi tarikh bersejarah dalam hidup mereka dalam mengharungi kehidupan berumah-tangga.  kami sekeluarga tiada pula mendapat sebarang jemputan hari ini, esok Ahad ada juga..

Namun hari ini juga menjadi hari istimewa buat Hana' anak bungsu saya ...beliau berjaya juga melayakkan diri untuk naik ke pentas sekolah buat kali ke-4(Hana dalam darjah 4 sekarang) , menerima hadiah kecermerlangan sempena Hari Ihtifal @ Hari Penyampaian hadiah Sekolah Rendah Islam Hira', Klang.

Sebenarnya pada peperiksaan pertengahan tahun yang lalu, keputusan Hana agak merosot .. mungkin beliau agak leka dan banya bermain berbanding menumpukan perhatian terhadap pelajaran.  Lalu saya katakan kepada Hana, dia perlu berusaha lebih lagi dan kurangkan bermain internet dan menonton TV selepas pulang dari sekolah...
jika tidak keputusan beliau akan terus merosot ..dan ummi tidak akan bagi sebarang hadiah jika beliau tidak mendapat the top 5 dalam keseluruhan kelas ..
Alhamdulillah, akhirnya beliau mendapat top 4 ..

ALHAMDULILLAH SYUKUR KE HADRAT ALLAH SWT ..

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas