Monday, November 26, 2012

My Ruang Tamu


Assalammualaikum..

Tetiba rasa kesian kat ruang tamu rumah, asyik letak gambar dapur je kan..

Ruang tamu saya kosong lagi, sofa pun tak ada lagi. 
Kami cuma beli bean bag je. 
Sorang 1.. 

;)



Sini la tempat lepak tengok tv.




Ni pintu depan, tapi yang guna pintu ni saya je. tu pun untuk pergi & balik kerja. 
Suami guna pintu tepi. Kalau ada tetamu mai pun masuk ikut tepi.. 




Sebelah pintu tepi saya letak meja makan. Meja makan ni ehsan dari ayah. 
Saya angkut dari rumah pusaka.
Suka sangat! Selesa, bila duduk memang malas nak bangun!

Kalau tetamu datang, sini la tempatnya. 
;)



Ni pemandangan dari tempat lepak depan tv tu. 
Impan saya nak buat 'sesuatu' yang menenangkan kat kawasan tu. 
Sambil layan tv, sampil 'damaikan' mata. 
Baru ada 2 pasu pokok je buat masa ni. 
Doakan bagi ada rezeki ye, macam2 idea nak buat kat situ!!



No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas