Wednesday, November 21, 2012

Hidup ikut kemampuan..

Assalammulaikum..


Ada yang pernah kata kat saya ' buat apa beli viva, tak ada kualiti, tak ada ciri-cici keselamatan, bila ketuk bunyi macam tin je'

Hemm...kutuk la nak kutuk, yang penting saya langsung tak menyusahkan orang lain. Dah itu yang saya mampu. Siapa yang taknak pakai kereta besar ????  Dah saya tak mampu..Yang penting saya tidak menyusahkan orang lain. Kalau kemalangan dan mati pun, kereta tu takde hutang yang tertunggak. Insyallah saya akan kekalkan begitu. Saya tak suka menyusahkan orang lain.

Sempit2 viva pun, kereta saya. Saya yang rasa sempitnya. Saya tak menyusahkan awak kan??? 

Kecil2 vivi pun, saya yang rasa kekecilan viva tu. Saya tak menyusahkan awak kan???

Cakap la apa nak cakap, terpulang. Yang saya tahu, saya LANGSUNG tak menyusahkan orang lain.


No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas