Saturday, March 24, 2012

sekiranya..

assalammualaikum.

sekiranya suatu hari nanti saya diberikan rezeki melimpah ruah, saya nak sangat menunaikan haji dan umrah sepuas-puasnya sebanyak yang boleh.alangkah indahnya jika dapat menjejakkan kaki ke sana setiap tahun. saya nak bawa suami, ayah, ibu, ayah mertua, emak mertua dan adik beradik. saya nak bawa jugak saudara-saudara saya yang tak mampu pergi sendiri.

saya juga nak bersedekah sepuas-puasnya. saya nak bagi anak-anak yatim makan sedap-sedap. macam anak-anak yang ada ibu bapa dapat.

saya nak bina rumah yang sederhana tapi sangat melapangkan jiwa.

saya nak beli kereta yang sederhana besar. kalau besar sangat nanti saya tak pandai bawa pula. driver?? tak naklah, saya lebih suka drive sendiri.

saya nak tinggal di hotel mewah. nak tidur atas tilam bulu burung.

saya nak makan sedap-sedap. nak upah chef wan jadi tukang masak saya :)

saya nak upah ustaz dan ustazah ajar kami sekeluarga ilmu agama dengan lebih terpeinci. ada duit tapi hati tak bersih tak guna.

:)

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas