Saturday, March 17, 2012

dia terpilih..

assalammualaikum..

semalam 17.3.2012, dapat sms daripada ayah. "tok meninggal kat mekah"..

aku terkedu..
_
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
terdiam..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
lepas tu terus aku bagitau kat adik n suami aku. dua-dua terdiam.
ya allah..
sangat-sangat terkejut.
tok meninggal sehari sebelum sepatutnya balik ke malaysia.
nasib baik kat sana ada ayah, ibu, bibik dan 2 sahabat baik tok.
ibu dan bibik mesti sangat sedih.
-
-
-
-
-
last aku dengar suara tok masa tengah cakap fon dengan ibu, tok cakap

'teh kena mai sini teh'


jelas dengar suara tok.



tok insan terpilih..
dia dipilih untuk bersemadi di sana..
tempat idaman setiap umat islam..

dia terpilih menjadi penghuni rumah allah..


walaupun tiada kubur untuk kami ziarah..
tapi kami redha..

semoga dia bahagia..

hanya doa dari seorang cucu yang dapat aku hadiahkan..

insyallah suatu hari nanti aku nak sangat pergi ke sana..
sepertimana tok cakap
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

'teh kena mai sini teh'



No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas