Tuesday, May 24, 2011

M.Y. Sakinah Harbour Park, Langkawi...!

pewitttt....!

Walla..! tak terkata gumbiranya hati dapat naik kapal layar mewah M.Y. Sakinah . klu nak tau di harbour park ni la tempat kapal-kapal layar mewah berlabuh.  M.Y.Sakinah yang dimiliki oleh seorang ahli perniagaan, khabar nya Tun Mahathir yang juga kenalan beliau pernah berkunjung kesini.. Kagum dengan hiasan dalaman dan perabot dalam kapal layar ni, dari ruang tamu hingga  la ke dalam bilik enjin kitorang dibawa melawat oleh krew kapal.

kalau lah dpt duk sini.... ;)

Shah Rukh Khan penah menginap selama seminggu dalam kapal mewah ni sebab ada shooting kata nya.. nak tau bape dia bayar untuk sewa ? RM200 ribu jer hehe... duit pencen pun blom tentu lepas.. :-)  orang berduit kan, tak heran duit banyak tu. nak plak tuan punya kapal mewah ni, sewa parking kat situ jer sebulan Rm10 ribu... blom lagi maintenance kapal dan lain-lain. 

hiasan dalaman yg serba mewah...
Fuhhh...! dengar harga kapal mewah ni mau pengsan  hehe...bukan sejuta dua, tapi puluhan juta.!  kengkawan yang berhajat nak mai langkawi tu, kot la teringin nak merasa duk dalam kapal mewah.. bagitau deena awal-awal k... bleh kita gi sama-sama.. ;-)


p/s: rasa macam orang kayo jap... :-)

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas