Thursday, May 19, 2011

20 Mei 2011 - Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran ke-12 ZUBAIR

ALhamdulillah..hari ini 20 Mei merupakan 
Hari Ulangtahun Kelahiran ke 12 buat anak ke-7 saya ...
ZUBAIR 

 Ya..ini lah anak saya yang mengalami kemalangan tempohari ...(saya ada buat n3 mengenainya di sini) ALhmdulillah selepas kemalangan tersebut, Zubair telah sembuh dan kembali ke sekolah seperti biasa... tahun ini Zubair berada dalam tahun 6 di Sek Rendah Islam Hira', Klang.
Masihlagi menjadi IMAM Muda di sekolah beliau...

Zubair, ummi doakan agar Zubair akan terus menjadi anak yang soleh dan sentiasa beriman dan beramal soleh..semoga Zubair sentiasa dilimpahi Rahmat dan Hidayah dari Allah SWT..di murahkan rezeki, berjaya dalam pelajaran dan kehidupan  dan Zubair sentiasa tergolong dalam golongan orang-orang yang berada di landasan yang betul. 
Juga semoga Zubair mempunyai sifat-sifat seperti sahabah Nabi SAW, iaitu Zubair bin Awwam... salah satu sebab kenapa saya namakan anak ke 7 saya dengan nama Zubair...
Amin.

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas