Sunday, November 17, 2013

Kisah kehilangan remaja di Villa Nabila JB??

Berita Paranormal dari JB.
Ramai yang melaporkan bahawa sekumpulan 23 dari 30 orang telah 'ghaib' di sekitar kawasan Villa Nabila di Johor Baharu.Sebilangan mereka adalah lepasan SPM.Ya atau tidak berita ini belum di sahihkan.

*Krew PAG dari JB (Tengku Yusz) akan melaporkan keadaan semasa disana.

 Kisah yang pernah kami (PAG) dengar 5 tahun lepas sebelum kami pergi sendiri ke lokasi yang dikenali Banglo Villa Nabila.Benar atau tidak hanya Allah yang lebih mengetahuinya.

Info dari seorang individu yang lebih ...dikenali sebagai guru silat dari Perak.Beliau pernah menceritakan kisah suku sakat jin ifrit dan iblis dari setiap pelusuk dunia berkumpul seolah olah bermesyuarat di rumah terbabit pada malam dan tarikh tertentu.Ada diantara mahluk terbabit bukan sahaja berbentuk ngeri dan menakutkan dan ada di kalangan mereka mampu menyerupai seekor biawak besar,labah-labah besar dan juga kelawar besar.Saiznya boleh dikatakan luar biasa jika ia menjelma di depan manusia.Kita sebagai manusia yang tidak nampak akan kewujudan mereka mungkin melakukan kesilapan ketika berada di lokasi terbabit dan membuatkan mereka marah..Wallahu a'lam
"This property located at hillside of Johor known as Danga Bay. Villa Nabila has been evacuated and abandoned as result of robbery incident which claims the life of the entire tenants residing in it previously. Basically, it was learnt that the building belongs to a rich family, and it was attacked by armed robbers who went ahead and kills all the occupants’ ‘what a wickedness’’. It was reported that the souls of those killed were roaming around the compound which turn the place to be very haunting. Actually, some ghost investigators went in and miss on the process ,only to escape right after dawn."
InsyaAllah penghujung tahun 2013 ini PAGparanormal akan kembali merungkai segala kisah mistik banglo misteri ini.

Jom tonton video ketika PAGparanormal melakukan tinjauan di villa terbabit.


PhotoSlideshow dari PAGparanormal Film & Documentary


Update berita terkini dari Krew PAG Ron Asraff Tengku Yusz.


http://curium-cr.com/my-5104272

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas