Thursday, May 2, 2013

Gereja Jerusalem Berdoa Untuk Kemenangan PAS, PKR dan DAP

Menjelang Pilihanraya Umum ke-13, aktivis-aktivis Kristian di sebuah gereja Jerusalem berdoa untuk kemenangan Pakatan Rakyat di Malaysia.


Video bertajuk “Malaysia Prophecy from Jerusalem” dimuat turun oleh saluran youtube Karen Dunham pada 26 April 2013, kini telah ditonton seramai 22,392 pengunjung di seluruh dunia.

Sokongan gereja di Jerusalem ini mengesahkan pendedahan yang dilakukan oleh Ustaz Muhammad Amin Abdullah berkenaan dokumen yang beliau temui di Jerusalem pada penghujung tahun lalu yang bertulis “We decree and declare that Malaysia will be a “Rainbow Nation” (Kami dekri dan mengisytiharkan bahawasanya Malaysia akan menjadi sebuah ‘Negara Pelangi’).

Menurut A.Karim Omar, Setiausaha Agung Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia (MUAFAKAT), konsep negara ‘Rainbow Nation‘ bermaksud usaha untuk mewujudkan sama rata dalam agama di Malaysia dan Islam bukanlah agama Persekutuan seperti mana yang dipraktikkan sekarang ini.

ps: Mungkin ini reaksi balas dari rakyat Israel sebagai tanda berterima kasih terhadap calon Perdana Menteri Malaysia dari PAS, PKR dan DAP  itu yang sebelum ini jelas menyatakan sokongan terhadap 'kepentingan keselamatan Israel'.


[via]

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas