Friday, June 3, 2011

Apa kes.. ?!


Hari tu deena temankan kawan gi balai polis buat report... haaa ape kes ? kisahnya anak kawan ni tadi terkena serpihan kaca pecah di salah sebuah pasaraya  di pekan kuah... masa tu dia tengah sibuk mencuba baju dalam fitting room. nak kata salah budak tu pun tak bleh gak, coz cermin tu dia hanya sentuh jer bukan di ketuk kuat-kuat.. mungkin cermin tu dah retak kot.. Parah gak la luka budak pompuan ni, dah la kecik dan halus orang nya.


 

Doktor di hospital nasihat kan kawan deena buat report supaya pihak pengurusan pasaraya tu bertanggungjawab, takkan nak di diamkan benda serius macam ni yer tak.. semasa menunggu kawan ni tadi buat report, terdengar perbualan abang yang duduk sebelah kawan deena ni dia pun buat report untuk anak dara dia yang di ganggu ngan sekor mamat ni melalaui sms dan jugak pesanan di facebook... abang ni siap tunjuk sms berbaur ugutan dan lucah pada pegawai polis ni.. " salah niiii.. !"  kata pegawai tu.

So sesapa kalau dapat sms atau pesanan dalam facebook yang ngarut atau berbaur ugutan, tak kira la maki hamun ke apa jangan delete simpan sms dan message tuh.. ! kalau bleh kasi print gambo worang yang anto tu skali haaa.. ni jenis spesis pengecut berani kat belakang jer apa barang ! hehe...  dengarnya pihak polis ni tadi akan kesan nama dan alamat dari no fon dan akaun fb mamat tuh, masak la berani buat berani tanggung...


p/s: macam-macam gelagat manusia ni kan.. jiwa kacau kot takpun kurang kasih sayang huhu...

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas