Friday, February 14, 2014

Rezeki dari Nuffnang

Alhamdulillah...dapat rezeki dari Nuffnang


Saya bukan lah seorang blogger tegar.  Sejak memegang jawatan di pejabat saya, saya tidak punya banyak masa hendak menulis di sini. Saya juga memohon maaf kerana tidak dapat selalu "menjenguk" blog rakan-rakan bloggers sekelian ..sekejap update ...sekejap tinggal ...namun selalu juga saya tengok ada iklan di'tampal" di blog saya ... Alhamdulillah ... walaupun selalu tenggelam timbul, dapat juga lah hasilnya setelah SETAHUN...ya...SATU TAHUN ... !! hehehe ...bloggers lain dapat ribu raban satu BULAN ... saya dapat setahun!!! tapi oklah jugakan ...daripada tak ada langsung ... sebenarnya bukan itu tujuan saya berblogging. Saya hanya berblogging untuk menulis dan berkongsi ilmu di alam maya ini ...namun jika ada rezeki sampingan ..Syukur Alhamdulillah .
Terimakasih Nuffnang.

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas