Wednesday, July 10, 2013

Abah... pergi mu takkan kembali....


Salam Ramadhan Al-Mubarak pada sahabat semua, agak sunyi sepi blog aku berbanding sebelum ni, paling tidak seminggu sekali pasti ada entri.. malas tu dah tentu mood hilang entah kemana. Kali ni teramat lah besar dugaan aku bila ayah yg aku sayangi telah pergi mengadap Ilahi pada 2 Julai lepas akibat penyakit stroke.

Hingga ke hari ni aku masih merasakan arwah masih ada, terngiang-ngiang suara nya memanggil nama si kembar sebelum beliau jatuh sakit teruk . Luluh dan sayu hati bila teringat tiap kali bulan puasa macam-macam menu yang arwah minta dan teh tarik kegemaran abah mesti di hidang sekali... :(

Biarpun tidak terlihat dari zahir kesedihan yang aku pamirkan, jauh dilubuk hati hanya Allah yang tahu betapa lemah dan longlai jiwa aku...  Aku rindu gelak tawa abah... rindu gurau senda abah... Ya Allah ampunilah dosa arwah dan tempatkan beliau dikalangan orang-orang yang beriman, amin... Al fatihah...



No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas