Tuesday, January 29, 2013

Selamat hari tua deena...


Lama dah rumah aku ni bersawang kan ? mood tak mari mcm dolu-dolu tiap hari mesti ada entri. Skang kena tengok keadaan, free jer atau si kembar bertuah tido baru dapat layan blog . Terlebih dahulu tima kasih bebanyak pada kengkawan yang dok wish besday aku hari ni... terharu der :)

Ha ! nak tau tahun ni umo aku brape ?? lenkali aku kasi tau k, sape yg tau diam-diam sudey. Azam aku ini tawun, taknak emo atau sentap ker ape.. tak hingin lagi ingat menda yg lepas cukup-cukup sudah. Banyak pengajaran dan hikmah yg aku dapat lebih-lebih lagi sejak kehadiran si kembar hidup dan jiwa aku seolah menjadi orang baru dan dalam suasana yang tenang,dan rezeki pun makin murah... amin...





p/s: Casper macih ler kome sudi gak selit citer awok kat blog kome... lebiu bebeh ;)


No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas