Thursday, April 5, 2012

cerita kami


assalammualaikum..

saya tak tahu kenapa, lepas baca post kawan saya ni, rasa sesuatu. touching!! air mata bertakung. walaupun ayat yang dia guna simple, tapi terasa hingga ke hati. saya juga seperti dia, terlalu sayangkan kisah kami.

mungkin persahaban orang lain lebih hebat.. mungkin persahabatan orang lain lebih erat.. tapi saya sudah cukup berpuas hati dengan persahabatan kami.. saya tak perlukan kisah sehebat orang lain.. saya sudah cukup bahagia dengan kisah ini..

Ya allah.. pelihalah persahabtan kami, jadikan kami sahabat yang sentiasa menyokong satu sama lain, jadikan kami sahabat yang sentisa membetulkan kesalahan sahabat-sahabat kami, jadikan kami sahabat yang sentiasa mendoakan sahabatnya, jadikan kami sahabat yang saling mengingati sahabatnya tentang dunia dan akhirat, jadikan persahabatan kami seikhlas dan secuci persahabatan Kekasihmu dan sahabat-sahabatnya.
amin..

doa sahabat kepada sahabatnya insyallah didengari oleh Nya


:)

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas