Monday, December 12, 2011

JEJALAN 'cemei'

Assalammualaikum..

Minggu lepas saya dapat gi jejelan 'cemei' lagi :) tau ke 'cemei' tu apa?? kalau orang utara mesti tau punya la! 'Cemei' tu membawa maksud free bak kata orang putih la :)

SHAH ALAM dah jadi umah no.2 saya (sesuka hati je kan). Memandangkan kakak saya dh balik Malaysia & menetap kat situ,maka dengan ini, selalu la saya gi sana.. Main ngan anak sedara yang kussssss semangat tu!

Aktiviti kat sana ialah makan! So tak hairan la berat bertambah dengan pesatnya :))

 SEDAP OK! Nasib baik la adik saya ada student card, dapat % :))

LOVE SUBWAY!!

ni la abang & adik yang tak jemu2 nonton Angry Birds~~letih melayan, tapi best!! 


Buah HATI makteh

i-city Shah Alam~~dekat sangat ngan umah, rugilah kalau xgi :)


No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas