Saturday, January 22, 2011

Peluang join BlogList wowberita.com

Salam semuanya. Sorry sangat-sangat sebab 2 3 hari ni aku tak berapa nak berkesempatan untuk BW blog member2 ni. Tapi hari ni InsyaAllah bleh kot. Ok semalam aku dah pun create satu blog khas untuk aku buat bloglist. Bloglist ni aku dah wat susunan mengikut negeri asal korang.

Korang boleh tengok kat sini ruangan bloglist tu ataupun korang klik je tab 'BlogList wow!Berita' kat atas tu.

Mana-mana blogger yang masih lagi belum join segmen terbaru wowberita korang boleh klik sini. InsyaAllah segmen ni boleh bantu korang naikkan traffic ke blog korang.

Ok berbalik pada cerita tentang bloglist wowberita tadi. Kepada korang yang berminat, korang MESTILAH follow blog aku ni dulu. Selepas tu sila tinggalkan link blog korang dan negeri pilihan korang kat ruangan komen dibawah sana.

Kalau korang dah follow awal-awal lagi blog ni sila inform yerk. Kejujuran korang amatlah dihargai. Mana-mana blogger yang tidak mematuhi undang-undang ni tidak akan dilayan. Hakhakhak...

BlogList wow!Berita.com


"Aku tujukan khas lagu ni untuk korang. Jatuh cinta aku ngan awek-awek Girls Generation ni. Sume comey-comey wooo!!!"


Nota Dahi: Bantulah aku untuk membantu korang bagi menyediakan service yang lebih mantop selepas ni. Tau kan camne nak bantu? Hahahaaa...Tenkiu...kehkehkeh...

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas