Wednesday, February 20, 2013

MY Bekal.

Assalammualaikum..



ehem.. ehem.. 
Untuk julung - julung kalinya, saya bawa bekal yang saya masak sendiri gi office tau. 

Sebenarnya dah lama dah rasa nak berbekal-bekal kat office, dah jemu sangat dah makan kat luar tu. Semua menu dah boleh hafal.Siap dah tau dah kedai mana bubuh aji lebih ye! Tuu..betapa setianya saya ngan kedai-kedai kat perlis ni!! Sejak mula-mula kerja sampai la sekarang ni, ulang makan kedai je. Serius jemu.

 Walaupun saya masak taklah sesedap mana, tapi boleh la kan.

Lagipun saya selalunya masak malam-malam. So, okgak la kan kalau saya masak lebih sikit, pastu bawa bekal gi office. Jimat kot.. Ala...buatpe nak malu-malu, pedulikan!!!

Insyallah lepas ni boleh la selalu-selalu bawa bekal, sebab rasa best pulak makan lauk bekal ni, rasa keibuan sangat. muuhahahhaa...

Daging masak merah ngan sayur tu semalam punya, so panaskan je. telur je goreng subuh2 td.
Alhamdulilah kenyang sangat!

;)

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas