Monday, August 27, 2012

capit

assalammualaikum..

hari ni kaki saya sakit.. sampai jalan pun capit. sebelum ni memang ada sakit, tapi tak la sampai jalan pun susah, sengal-sengal je.. risau punya pasal, saya gi hospital. takut la kot-kot-kot-kot gaut. sebab seminggu ni saya makan udang, sotong dan tomato. tomato cherry cameron sangat manis dan fresh okey!! saya makan macam kacang!!

masa kat kaunter, petugas tu tanya:

1. kerja kat mana?
2. tetap?
3. belajar sampai mana?

soalan ke 4 baru dia tanya sakit apa.

heemm.....

saya tahu semua maklumat tu sebagai rekod sekiranya saya ditahan di hospital. tapi tak payah la tanya kat kaunter pendaftaran, rasa macam tak sesuai je.

ini cuma pendapat saya.

mereka yang menggubal @ menentukan dimana soalan itu perlu ditanya adalah lebih pakar.

:)

malas pulak nak taip..okeylah
saya dapat MC hari ni, so saya nak berehat.



















lupa nak bagitau, doc cakap bukan gaut dan bukan sakit sendi @ tulang.
alhamdulilah..

nota:hujan tengah turun dan saya perlu berehat **selimut jangan tak selimut! bagi yang sedang bekerja, selamat bekerja.



No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas