Tuesday, September 11, 2012

Semester Baru

Alhamdulillah, Syukur. masih dapat bernafas menempuh semester baru bermula semalam, Isnin 10hb September 2012. Selepas lebih kurang 2 bulan cuti semester, hari ini dapat bertemu semula kumpulan pelajar-pelajar yang sangat saya teruja bertemu mereka. Alhamdulillah juga pada semester ini saya mendapat kursus baru untuk di ajar dan bertemu dengan kumpulan pelajar yang sama dengan semester lepas. 
Saya sangat teruja untuk bertemu mereka semula, kerana ini adalah kumpulan yang pertama sepanjang hayat saya menjadi pensyarah, di mana keputusan peperiksaan final semester lepas adalah yang terbaik! lebih 50% daripada pelajar dalam kumpulan ini telah mendapat A-. A dan A+ dalam subjek yang saya ajar pada semester lepas...
TAHNIAH diucapkan kepada kumpulan CS2303A.

Mereka adalah pelajar-pelajar yang sangat ceria, sentiasa memberikan maklum-balas dengan cepat apabila disoal dsbnya...kerana itu sepanjang 1 semester mengajar mereka , saya langsung tidak berasa bosan ... mereka saya anggap seperti anak-anak saya sendiri...
Semoga dengan bermulanya semester baru ini akan memberikan satu pengalaman baru bagi saya dan anak-anak murid saya nanti ...
Yang paling kita doakan adalah, ilmu yang diajar dan diterima semuanya diBerkati dan diRahmati oleh Allah SWT...semoga ianya menjadi ilmu yang berguna dan dapat dimenafaatkan oleh anak-anak muridku di masa hadapan...InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas