Tuesday, December 4, 2012

Istambul Aku Datang ~~ pandangan saya!


Assalammualaikum..

Mesti dah ramai orang tengok cerita Istambul Aku Datang kan?? Saya ni macam biasa, sentiasa ketinggalan. Baru je tengok semalam. Beli kat Astro. Bagi BUKAN penggemar tengok wayang macam saya ni, satu pencapaian besar tau beli filem kat Astro ni!!! Kira teringin sangat la tu..

Cerita ni betul-betul sekadar cerita. Bagi saya tak banyak contoh @ benda yang kita boleh ikut. Kasar pulak bunyinya kan?? Eeeemm.... BAGI saya cerita ni terlalu terbuka la.. 


Satu  : Perempuan duduk serumah dengan lelaki.

Dua   : Main peluk sesuka hati. Ayat yang saya rasa nyampah ' Kat KL ok je u peluk i '   
           wahhhh.....si lelaki pun jawab, ' ni negara islam ...' 
            MALAYSIA JUGA NEGARA ISLAM YE!! 

Tiga   : Ada adegan yang si lelaki nak kiss awek dia kat kedai tu! 
         disebabkan awek tu merajuk sebab tadi masa dia peluk pakwe dia marah, 
          so dia palingkan muka! Wahh..wah...wah..sesuka hati je yek..


Tapi remaja-remaja mesti suka sangat dengan cerita ni. Sebab ni la sebenarnya 'impian' korang  kan. Nak dapat boyfriend  macho yang boleh pertahankan korang, yang romantik, yang sweet, yang sempoi.. Kan..kan.. Jangan nk tipu yek.. Hey! saya pun remaja dulu. Tapi sekarang ni dah jadi remaja purba!! muhahahaa... wweekkkk!!

Saya anggap cerita ni 'cerita dongeng' yang eeeemmmmm..yang apa yek??
yang.. 
yang..
yang.. 
yang kita tengok tapi kita memang tak boleh jadikan contoh dan teladan. Hanya hiburan kosong!



Yang bagusnya cerita ni ada 1 je. Watak Lisa yang sangat berdikari. Nampak macam lurus, tapi sangat berdikari. Tu je..



Ni pandangan saya je tau! Pandangan remaja purba yang sangat ikhlas!!

Jangan marah-marah ye..

pisssttt..pistt..macam la pandangan i ni penting sangat kan...kikiki..

NOTA : KORANG TU MAKNANYA HAMPA.. ;)

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas