Tuesday, October 16, 2012

Interpretasi Rabak ~ lawak tahap gaban!


assalammualaikum..

Minggu lepas saya terbuka cerita interpretasi rabak. Sangat lawak!! Selalunya saya tak layan sangat cerita yang tah apa2 gini, tapi yang ni memang lawak. Saya sarankan siapa yang tengah emo @ ada masalah tu, layan cerita ni. lawak sangat2..

Cerita ni dalam astro warna, 132.. Drama dari luar tapi dialih suara oleh pelawak2 kita. ayat memang bantai arrr..Tapi yang bestnya mulut macam sama je ngan yang depa sebut. Kisah yang saya tengok tu bergaduh pasal ikan masin!! Keras perut saya gelak.



 Nama minah ni ditukar kepada Rokiah. Cun melecun gini nama Rokiah! tu dia tengah baca mentera.


 mentera yang dia baca tu memang buat aku gelak kuat. tapi tak sempat nak snap pic!!

ha..ni minah yang sakit yang dibacakan mentera oleh rokiah. tu separuh daripada mentera. segala mambang ada!!

 kisah perbincangan IKAN MASIN okey!! muka serius gila tapi bincang bab ikan masin. boleh??

No comments:

Post a Comment

Gambar Belangkas